pondělí 16. března 2015

Potahujeme scrapbookové album


Nemám ráda předražená scrapbooková alba v divokých barvách nebo s různými pro mě nevyhovujícími motivy. Před časem jsem poprvé měla možnost vidět scrapbooková alba od českého výrobce a alba mě nadchla. Především, v porovnání s cenami všeho scrapbookového, jsou až neuvěřitelně levná a i za tu cenu pěkně zpracovaná. Nebála bych se je nechat i v původním stavu, případně jen nějak dozdobit, nicméně můj záměr byl jasný – udělat si z nich takové album, jaké se běžně koupit nedá. Když se mi 26. února 2015 konečně dostaly do ruky mé tři objednané kousky, neměla jsem na ně zrovna čas, ale v sobotu jsem prostě neodolala a jedno album si musela předělat...




1. Album položíme na látku, vyměříme si potřebný kus látky – na každé straně cca o 2 cm větší, než je album, a ustřihneme.


2. Látku přilepíme na desky

3. Nejprve dovnitř zahneme a přilepíme rohy.

4. Potom postupně zahneme a přilepíme i zbylé přesahy látek

5. Vyměříme si potahový papír na vnitřek alba a přilepíme.


Poznámka:
Fotka je focena těsně po nalepení potahového papíru, který je ještě zvlněný, jak je vlhký. Z minulých pokusů s výrobou scrapbookových alb mám zkušenost, že po uschnutí se tento potahový papír vyhladí. Pokud ale nechcete riskovat, použijte jen malé množství lepidla, nějaké tuhé lepidlo nebo opravdu pevný potahový papír.

6. Potahový papír jde částečně zasunout pod kroužkovou vazbu, ale i tak je potřeba ho oříznout do potřebného tvaru.


Krásné potahování přeje
Milka


6 komentářů:

  1. Naprostá paráda, hlavně mockrát děkuji za tip na album :-) ta cena? tak to je snad sen :-) Sedí tam v pohodě dělené kapsy na Project life?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pasují, vyzkoušeno mám Becky Higgins a Simple Stories.

      Vymazat
  2. Nadhera, kolik slozek tam vleze? Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Taky používám tyto alba a nejen to, ale i nejrůznější bliky, spirálové sešity a myslím, že už je to láska na celý život :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám moc za příspěvek.